Przed każda zimą dobrze jest sprawdzić akumulator. W niższych temperaturach które panują w zimie akumulator ma mniejszą sprawność i pojemność, dlatego słabszy akumulator który radzi sobie w lecie może nie dać rady uruchomić silnika podczas mrozu. W akumulatorze może też brakować elektrolitu który paruje w dni upalne i podczas ładowania.
Palnik gazowy może służyć do wielu prac. Ja używam go do lutowania rur miedzianych. Czasami opalam różnego typu elementy. Zdarza się że podgrzewam przy jego pomocy zapieczone śruby abym mógł je odkręcić. Przed założeniem palnika na kartusz sprawdzam jaki jest stan techniczny palnika i kartusza. Zakręcam zawór na palniku nakręcam kartusz. Palnik jest gotowy do użycia. Aby zapalić palnik otwieram nieznacznie zawór gazowy jeśli palnik jest wyposażony w zapalarkę naciskam ją aż pojawi się płomień. Jeśli palnik nie posiada zapalarki używam do zapalania zapalniczki. Reguluję moc palnika. Po wykonanej pracy zakręcam zawór palnik gaśnie. Zdejmuję palnik z kartusza i przechowuje w suchym chłodnym dobrze wentylowanym pomieszczeniu.
Komentarze
Prześlij komentarz