Przed każda zimą dobrze jest sprawdzić akumulator. W niższych temperaturach które panują w zimie akumulator ma mniejszą sprawność i pojemność, dlatego słabszy akumulator który radzi sobie w lecie może nie dać rady uruchomić silnika podczas mrozu. W akumulatorze może też brakować elektrolitu który paruje w dni upalne i podczas ładowania.
Najczęściej wiąz się to z wymianą uszkodzonej części. Żeby dowiedzieć się co się popsuło w naszym narzędziu trzeba rozkręcić urządzenie. Pamiętajcie że może to zrobić tylko elektryk. W mojej wkrętarce problem był już widoczny z zewnątrz. Szczotki w silniku iskrzyły. Dlatego podejrzewałem zużycie silnika. Po rozkręceniu okazało się że silnik w miejscu gdzie są szczotki jest zabrudzony olejem. dlatego szczotki nie miały dobrego styku. To wywoływało iskrzenie i dym spalonego oleju. czy udało mi się naprawić to narzędzie zobaczycie w filmie.
Komentarze
Prześlij komentarz